کلمة المفتاح ادراک از محیط فروشگاه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رمضانی، احمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 70 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ادراك از ﻣﺤﯿﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه
-
2.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1395 - شماره 30 (19 صفحة - من 77 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیخرید تفننیگرایش به خرید تفننیجستجوی فروشگاهیادراک از محیط فروشگاه