کلمة المفتاح ارزش خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
2.
مؤلف : بابایی زکلیلی، محمد علی ؛ مظلومی، نادر ؛ حسن تهرانی نژاد، آزاده ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1386 - شماره 85 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:زمان انتظارصفانتظار ادراکیارزش خدماتروش های سرگرم کننده مشتریانسیستم های کنترل صف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)