کلمة المفتاح ارزش مشتریان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : گلشاهی، بهنام ؛ مؤلف : درستکار احمدی، ناهید ؛ صادقی، ناهید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 167 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیآمادگی مشتریانارزش مشتریانفناوری های خودکاربری
-
2.
كاتب مسؤول : هادیان فر، سیدرضا ؛ مؤلف : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (14 صفحة - من 199 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:معنویت سازمانیارزش مشتریانارزش های سازمانارزش کارمندانفروشگاههای زنجیرهای شهروندفروشالکترونیکیاطلاعاتآنلاینمشتری
-
3.
مؤلف : قلی پور، دکتر وحید ؛ زارع، شكوفه ؛ پیروز، پیمان ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (30 صفحة - من 223 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:معنویت سازمانیارزش مشتریانارزش های سازمانارزش کارمندانمعنویتکارکنانسازمانارزشمعنویت در محیط کارمدیرانمدیریتمعنویت محیط کار
-
4.
مؤلف : سلیمانی، نفیسه ؛ البدوی، امیر ؛ اقدسی، محمد ؛ استادی، بختیار ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 527 إلی 550 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای سازمانیارزش سهامدارانارزش طول عمر مشتری (CLV)ارزش کارکنانارزش مشتریانCLVارزشسازمان