کلمة المفتاح بازاریابی اثربخش / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بدری زرگر، مریم السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (22 صفحة - من 696 إلی 717 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیشبکه اجتماعیاستراتژی بازاریابیبازاریابی اثربخش
-
2.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ غروی، فرید ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 9 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:مهندسی فروشراهکاری نوینبازاریابی اثربخش
-
3.
مؤلف : زهره وندیان، کریم ؛ محمدزاده، فرید ؛ خسروی زاده، دکتر اسفندیار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیبازاریابی اثربخشباشگاههای ورزشی