کلمة المفتاح بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائی، ماندانا ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی، تحفه ؛ كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:آمایش محیط»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی حسیبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیشهر اقتصادیبازارشهریاقتصادیمصاحبهدیجیتال
-
2.
مؤلف : آزادفدا، شیوا ؛ درودیان، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قصدخریدبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیتصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند