کلمة المفتاح باورهای کنترلی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : خجسته، علی ؛ اینانلو، سهیلا ؛ مرتاضی، رضا ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»بهار 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 83 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتارقصدباورهای هنجاریباورهای رفتاریباورهای کنترلی