کلمة المفتاح خدمت / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جوان آراسته، امیر ؛ مؤلف : نوروزی، اصغر ؛ کیخا، حبیب الله ؛
مجلة:فرهنگ رضوی»تابستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
-
2.
كاتب مسؤول : عباسی، امین ؛ مؤلف : لشکری، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1400 - شماره 81 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیAHPخدمتبیمه عمر و سرمایه گذاری
-
3.
كاتب مسؤول : طیاری نژاد، رامین ؛ مؤلف : حاجی خانی، علی ؛ منصوری، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های قرآن و حدیث»بهار و تابستان 1400، پنجاه و چهارم - شماره 1 ISC (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:امام علی(ع)خدمتروش تحلیل محتواتقربدعای کمیلقربمغفرتمضامینبـه
-
4.
مؤلف : فیروزی، افشین ؛ سجده ئی، سمیه ؛ رسولی، محمدرضا ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان1399-شماره 62 (8 صفحة - من 38 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریساختار سازمانیفرآیندخدمتفناوری اطلاعات نوآورانه
-
5.
مؤلف : حیدری، کیومرث ؛ صغیری، بهراد ؛ كاتب مسؤول : هفتانی، مهدی ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1399 - شماره 1 (27 صفحة - من 23 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:قرارداد بیعبرقخدمتکالاقانون مدنیقراردادبیعشرکت مدیریت شبکۀ برق ایرانشبکهعقد بیعتولیدقرارداد خرید
-
6.
مؤلف : دلفرح، فریبا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1399 - شماره 1 (14 صفحة - من 164 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:خدمتتجربه مصرفنوع مصرف کالسطح تناسب کارکردیفعالیت خیریهرفتار اهدایی مصرف کننده
-
7.
مؤلف : شراهی، اسماعیل ؛ ذوالفقارزاده کرمانی، محمدمهدی ؛
مجلة:دین و ارتباطات»بهار و تابستان 1398 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 115 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:اربعینخدمتزیارتمردم شناسیمردم نگاری اربعینمردم عراق
-
8.
مؤلف : حکیمی، عبد المؤمن ؛
مجلة:مطالعات حدیث پژوهی»بهار و تابستان 1397 - شماره 5 (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خدمت رسانیخدمتخدمتگزارینفعرسانیکارگشایینوع دوستیاهتمام به امور مسلمینوظیفۀ دینی
-
9.
مؤلف : جعفرنیا، سعید ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»بهار 1397 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 103 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رهبریخدمتمهرورزیرهبری خدمتگزارفروتنیاعتماد سازمانی
-
10.
مؤلف : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 687 إلی 708 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- B (1 مقالة)