کلمة المفتاح شبکه اجتماعی اینستاگرام / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 صفحة - من 138 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینشبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغات
-
2.
مؤلف : مقیمی، مریم ؛ سلطانی، سید علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : خانیکی، هادی ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 199 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمانشبکه اجتماعی اینستاگرامنفرتپراکنیمولفههای نفرتپراکنیزنانگفتمان
-
3.
كاتب مسؤول : محمودیان، عابد ؛ مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ غریبی، سارا ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت دانش در ورزش»زمستان 1400، دوره اول - شماره 1 (13 صفحة - من 68 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی اینستاگرامانگیزه هوادارانتیمهای ورزشی فوتبالنظریه لذت و استفادهتیماطلاعات
-
4.
مؤلف : صفری صدیق، رزیتا ؛ شایگان فر، نادر ؛ كاتب مسؤول : محمدی راد، امیرعباس ؛
مجلة:مطالعات تطبیقی هنر»پاییز و زمستان 1400 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:سوژهحادواقعیتبازنمایی رسانه ایبودریارشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
5.
مؤلف : برمر، نیما ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 1537 إلی 1550 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید اینفلوئنسرمارکتینگبازاریابی شبکههای اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویربرند
-
6.
مؤلف : چگینی، نرگس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیویژگی های شخصیتیاینفلوئنسر مارکتینگشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
7.
كاتب مسؤول : کریمی دردشتی، فاطمه ؛ مؤلف : مولائی آرانی، مهدی ؛ کاظمی، سید محمد ؛
مجلة:نامه فرهنگ و ارتباطات»بهار و تابستان 1400 - شماره 10 (27 صفحة - من 39 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:سواد رسانهایبانوانکروناشبکه اجتماعی اینستاگرامطلبه
-
8.
كاتب مسؤول : محمودی، محمد کاظم ؛ مؤلف : مختاری، ذاکر ؛ باقری جامخانه، مجید ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»بهار 1399، دوره یازدهم - شماره 40 (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدگراییفضای فرهنگیشبکه اجتماعی اینستاگرامبعد شناختمدشبکه اجتماعی
-
9.
شناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه در شبکههای اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی
مؤلف : یاری، شیوا ؛ ناخدا، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1398، سال نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 262 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی اینستاگرامرفتار برچسبزنیاعضای کتابخانههای عمومی
-
10.
مؤلف : نعمتیفر، نصرت الله ؛ صفورایی پاریزی، محمدمهدی ؛
مجلة:دین و ارتباطات»بهار و تابستان 1398 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 335 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:حجابزناندین داریشبکه های اجتماعیشبکه اجتماعی اینستاگرام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)