کلمة المفتاح فراگیران / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایجی، سام ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»زمستان 1402 - شماره 9 (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:زبان انگلیسیآموزش زبانفراگیرانمزایامعایبرویکرد آموزشی
-
2.
مؤلف : جدگال، دانیال ؛ قنبری، حسین ؛ محصلی، سیامک ؛ استبرقی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»زمستان 1402 - شماره 6 (18 صفحة - من 515 إلی 532 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیآموزش زبانفراگیرانغیرفارسی زبان
-
3.
مؤلف : خلیلی، مهدی ؛ نادری، مریم ؛ میرصفائی ریزی، الهه سادات ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»زمستان 1402 - شماره 5 (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریآموزش و پرورشیاددهیفراگیرانسنجش نوین
-
4.
كاتب مسؤول : شاه آبادی، علی اکبر ؛ سرشاد، اشرف ؛
مجلة:پژوهش در آموزش تاریخ»پاییز 1402 - شماره 15 (12 صفحة - من 58 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:سنجش برای یادگیریارزشیابیتاریخفراگیرانسنجش تکوینیسنجشدرس تاریخدانشآموزانمعلمبازخورد
-
5.
مؤلف : فضل، حسن ؛
مجلة:پژوهش در آموزش زبان و ادبیات عرب»پاییز و زمستان 1400- شماره 3 (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فراگیرانراهبردهاروشهای تدریسآموزش عربیمعلم عربی
-
6.
مؤلف : امانی، حبیب ؛ فرید، دکتر ابوالفضل ؛ شیخعلیزاده، دکتر سیاوش ؛ كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، دکتر رامین ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1400، دوره بیست و سوم - شماره 1 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 56 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانروان درمانیفراتحلیلفراگیران
-
7.
مؤلف : شامی زنجانی، هانیه ؛ قورچیان، نادرقلی ؛ محمد داودی، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : نیکنامی، مصطفی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1399- شماره 122 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیآیندهفراگیرانتداومستادسازمان امور مالیاتی کشور
-
8.
مؤلف : فقیه پرشکوهی، آسیه ؛
مجلة:پژوهش در آموزش زبان و ادبیات فارسی»بهار 1399 - شماره 4 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیتسعدیمولانافراگیرانشمس تبریزیارتقای حرفهای معلمانشمسمثنویمخاطبانحسامالدین چلبیمعرفتآموزش
-
9.
مؤلف : اسلامیهرندی، فاطمه ؛ کریمی، فریبا ؛ نادی، محمدعلی ؛
مجلة:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1397 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فراگیرانعدالت آموزشیآموزش وپرورشبستر سازی عادلانه توزیع منابعبهره مندی عادلانه از منابع
-
10.
مؤلف : شامی زنجانی، هانیه ؛ نیکنامی، مصطفی ؛ قورچیان، نادرقلی ؛ محمدداودی، امیرحسین ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1397 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فراگیرانعوامل موثرمحیط های کاریتداوم استفاده از یادگیری الکترونیکیستاد سازمان امور مالیاتی کشورکارکنانمدلسیستم یادگیری الکترونیکیسازمانسیستماطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- A (1 مقالة)