کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
22.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
23.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی
-
24.
مؤلف : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 65 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)