کلمة المفتاح مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادقی، سعید ؛ قاسمی، احمدرضا ؛ شول، عباس ؛ رسولی، ندا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1396، دوره بیست و یکم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 179 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)FAHPپالایشگاه گاز فجر جمBWMIPMA
-
2.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ حدادنیا، سیروس ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 42 (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیاثربخشیمدیریت کیفیت فراگیر (TQM)مدیریت کیفیت فراگیرمدیرانکارکنانابعاد مدیریت کیفیت فراگیرتوانمندسازی کارکنانرابطهضریب همبستگی
-
3.
مؤلف : نوروزی، محمد رضا ؛ یادگاری، فردوس ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 42 (14 صفحة - من 123 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیاثربخشیمدیریت کیفیت فراگیر (TQM)شنواییدانشآموزانتفکر انتقادیتفکـر انتقـادی
-
4.
مؤلف : حری، صادق ؛ اکبری، حسن ؛ قرقره چی، مجید ؛ نوری الموتی، صابر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز و اسفند 1388 - شماره 44 ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:فرآیندکیفیتخودارزیابیمدل سرآمدی EFQMمدیریت کیفیت فراگیر TQM
-
5.
مترجم : عزیزی، مسعود ؛ یاد بروقی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (5 صفحة - من 127 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:آموزشعالیمدیریت کیفیت فراگیر (TQM)کیفیتآموزشمدرسیندانشجویانمدیریت کیفیت فراگیرTQMمدیریتفرآیند آموزشکارکنانفرآین