کلمة المفتاح واکنش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛ مؤلف : نعیم آبادی، مهتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیواکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیشرکت قفل یال
-
2.
مؤلف : اژدری، علیرضا ؛ کریم پور لاله دشتی، میلاد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1396 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مهندسی کانسیطراحی احساسگراخودروهای سدانشخصیت محصولواکنش مشتری