کلمة المفتاح وجودگرا / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمصرف کنندهروش شناسیparadigmپارادايمconsumerپديدار شناسیوجود گرا
-
2.
مؤلف : صالحی، اکبر ؛ مهرابیان، زهرا ؛
مجلة:تربیت اسلامی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 7 ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:اسلامآزادیانسانشناسیخودآگاهیمسئولیتانتخابوجودگراانسانمکتبخدامکتب اسلامسارترماهیت