کلمة المفتاح پژوهشهای بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فردوسی، شهرام ؛ ملایی، فاطمه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ بابايی فرج اباد، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 172 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:فراروشمجلات داخلینزدیکی بینی در روش هاپژوهش های بازار یابی
-
2.
مؤلف : حیدری، علی ؛ والی پور، علیرضا ؛ بختیاری، بهناز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشهای دانشگاهیپژوهشهای بازاریابیتحلیل محتوامرور نظاممند