کلمة المفتاح احیاء خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : براتی، محمدجواد ؛ كاتب مسؤول : عسگری، محمدهادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیبازاریابی اخلاقیاحیاء خدماتپوشاک ال سی من
-
2.
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات