کلمة المفتاح ارزش درک شده سبز / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نادری راد، امیر ؛ مؤلف : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
- 2.
-
3.
مؤلف : سمیعی زفرقندی، عادله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزقصد خریدرفتار آگاهانه مصرف کننده در خریداثربخشی ادراک شده توسط مصرف کننده نگرانی زیست محیطیارزش درک شده سبزریسک درک شده سبز