کلمة المفتاح ارزیابی کیفیت خدمات / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خراسانی، اباصلت ؛ قنبری، رضا ؛ كاتب مسؤول : پناهی، مریم ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1400 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 61 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیارزیابی کیفیت خدماتدانشجویان خارجیمطالعه موردی.بین المللی سازی آموزش عالیدانشجویانکیفیت خدماترضایتدانشگاهکارکنانپژوهشدانشجویان بینالمللی
-
2.
مؤلف : قشلاقی، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 254 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکارزیابی کیفیت خدماتتاپسیس فازیپست بانکسلسله مراتبی دلفی فازی
-
3.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ چرسنج، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1397 - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالارزیابی کیفیت خدماتروش تحلیل شبکه ایتصمیم گیری و اولویت بندی
-
4.
مؤلف : جباری، لیلا ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1396 - شماره 12 ISC (21 صفحة - من 109 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیتهراندانشگاه علامه طباطبائیارزیابی کیفیت خدماتلیبکوآل
-
5.
كاتب مسؤول : بوژمهرانی، سارا ؛ مؤلف : فخری، پیمان ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ کشاورز، لقمان ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانسروکوالارزیابی کیفیت خدماتآکادمی ملی المپیک و پارالمپیکفن کیفیت خدمات
-
6.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحة - من 128 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
-
7.
مؤلف : امیدی فر، سیروس ؛ موسوی زاده، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1388 - شماره 59 ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیدانشگاه علامه طباطباییارزیابی کیفیت خدماتلیبکوآل
-
8.
مؤلف : مهدوی، عبدالمحمد ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 235 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:سیستمهای اطلاعاتیالگوریتم ژنتیکارزیابی کیفیت خدماتکیفیت خدمات سیستمهای اطلاعاتیمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- B (1 مقالة)