کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی / (32 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : بنیحسینیان، بیتا ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 389 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیاستراتژیهای بازاریابیمدل 34000
-
2.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتموقعیت نام تجاری
-
3.
مؤلف : قدوسی، طلا بی بی ؛ علوی(عادلی)، دکتر محمد ؛
مجلة:معارف اسلامی و مدیریت»بهار و تابستان 1402 - شماره 17 (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیشبکههای اجتماعیاعتماد مشتریاناستراتژیهای بازاریابیمشتریبازاریابیجلب اعتماد مشتریاناطلاعاتاستراتژیهای بازاریابی
-
4.
مؤلف : هوشیار، آرتمیس ؛
مجلة:پژوهشنامه اورمزد»پاییز 1401 - ضمیمه شماره 60 (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:صادراتسیاستهای حمایتیصنایع دستیبازارهای خارجیاستراتژیهای بازاریابیدانشگاه فنی و حرفه ایبازارهدفبازارهنردانشجویانحرفهایتولید
-
5.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
6.
كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛ مؤلف : مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 339 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیعملکرد مالیارزشهای فرهنگیمسائل حقوقیاستراتژیهای بازاریابی
-
7.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
8.
مؤلف : سهیلی زاده، سامان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 200 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیشرکتهای کوچک و متوسط صنعت نفت شرکتهای تامین کننده گاز پتروشیمی استراتژیهای بازاریابی
-
9.
مؤلف : تیموری، حمیدرضا ؛ اسماعیل زاده مقری، علی ؛ فرحبد، فرزین ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیبازاریابی سیاسیمولفه ها و پیامدها
-
10.
مؤلف : کشت ورزیان، علی کشت ورزیان ؛ نبی زاده، محمد حسن ؛ بهرامپور، فردین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (15 صفحة - من 913 إلی 927 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیهوش رقبا هوش رقابتی هوش بازار هوش استراتژیک هوش فن آورانه پالایشگاه نفت بندرعباس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)