کلمة المفتاح اعتماد مصرف کننده / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ کاوسی، کامیار ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگمشروعیتشهرتcultureمسئولیت اجتماعی سازمان هااعتماد مصرف کننده
-
2.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 941 إلی 966 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
3.
مؤلف : رفیعی، مهسا ؛ فرهمند، فاطمه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ملیتجارت الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهشخصیت مصرف کننده
-
4.
مؤلف : میرتقی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (28 صفحة - من 110 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیکیفیتوفاداریتداعیشخصیت نام تجاریاعتماد مصرف کنندهارزش نام تجاریتصویر نام تجاریعناصر نام تجاری
-
5.
كاتب مسؤول : محمودی، سید نورالدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 190 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز