کلمة المفتاح ایجاد علاقه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
2.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ اسمعیلی، نرگس ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1395-شماره 21 (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومیآمیخته ترویجروش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)ایجاد علاقهمدل (ایجاد اگاهیتمایل و سوق دادن به خرید)AIDA