کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (79 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛ مؤلف : فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحة - من 229 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
مؤلف : ویسیا، اسماعیل ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : کریمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (27 صفحة - من 59 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیورزش همگانیبازاریابی اجتماعیبسترسازی
-
3.
مؤلف : رنگرز، محمد ؛ امین ناصری، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (9 صفحة - من 744 إلی 752 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارتجارتبازاریابی اجتماعی
-
4.
كاتب مسؤول : مشکل گشا، الهام ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»تابستان 1402 - شماره 7 (9 صفحة - من 124 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:توسعهموانع مشارکتبازاریابی اجتماعیمشارکت ورزشی زنان
-
5.
مؤلف : رنگرز جدي، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 62 (31 صفحة - من 241 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارتجارتبازاریابی اجتماعیبازاریابی اخلاقی
-
6.
كاتب مسؤول : میرکاظمی، سیده عذرا ؛ مؤلف : امیرآبادی زاده، محمدرضا ؛ خوشبختی، جعفر ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبازاریابی اجتماعیورزش ﻣﺪارس
-
7.
مؤلف : غمخواری، سیدمعصومه ؛ پیرمحمدی، شهلا ؛ نبی نیا، علیرضا ؛ رمضانی، مختار ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 3353 إلی 3367 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتشبکه اجتماعیمسئولیت اجتماعیبازاریابی اجتماعیفعالیت دواطلبانه
-
8.
مؤلف : الاسوند، عزیزاله ؛ کوه بر، محمد امین ؛ كاتب مسؤول : صالحی، اله کرم ؛
مجلة:دانش حسابرسی»تابستان 1402 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 285 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:خدمات حسابرسیبازاریابی اجتماعیبازاریابی حسابرسینظریهپردازی داده بنیاد
-
9.
مؤلف : توحیدی، سهیلا ؛ ایمان زاده، مسعود ؛ اسگندری دستگیری، سیمین ؛ كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1402 - شماره 6 (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:قیمتورزش همگانیمحصولبازاریابی اجتماعیتوسعه ورزش
-
10.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)