کلمة المفتاح برند سازمانی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پرمهر، تورج ؛ مؤلف : بهرامی، شهاب ؛ جلیلوند، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1400 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربیات سازمانیارتباطات سازمانیسازمان ورزشیبرند سازمانیکلنگری سازمانی
-
2.
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ باقرزاده، دکتر محمدرضا ؛ قلی پور کنعانی، دکتر یوسف ؛ كاتب مسؤول : مهرآرا، دکتر اسدالله ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 129 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:برند سازمانیزمینهﻫﺎی علیزمینهﻫﺎی مداخلهایشرایط فیزیکی سازمانسـازمانهــاســازمانبرنـدهـابرنــد ســازمانبرنـد سـازمانبرنــد
-
3.
تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
مؤلف : محمدی، فروغ ؛ کلاته سیفر ی، معصومه ؛ رحمانی تبار، نریمان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 99 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیبرند سازمانیباشگاه ایروبیک
-
4.
مؤلف : باقری، مصباح الهدی ؛ عرفانی فر، اکبر ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (36 صفحة - من 43 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهتصویرتصویر برندبرند سازمانیتصویر سازمانیدانشگاه امام صادق (ص)
-
5.
مؤلف : باقری، مصباحالهدی ؛ كاتب مسؤول : عرفانیفر، اکبر ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (35 صفحة - من 43 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهتصویرتصویر برنددانشگاه امام صادق (ع)برند سازمانیتصویر سازمانی