کلمة المفتاح ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی، الهام ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (10 صفحة - من 168 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:بازار یابیارزش برنداعتماد به برند سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰشباهت برند
-
2.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
3.
مؤلف : نصیری، روح اله ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1402 - شماره 44 (8 صفحة - من 51 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰبرچسب سبزتبلیغات سبزابزارهای بازاریابی سبزبازاراطلاعاترفتار مصرفمحیطمحیط زیستبرچسب
-
4.
كاتب مسؤول : شهولی کوه شوری، جواد ؛ مؤلف : عسکری، احمدرضا ؛ مستحفظیان، مینا ؛ بهرامی، حدیثه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1401- شماره 12 (21 صفحة - من 112 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰمصرفکننده ورزشیبرچسب سبزتبلیغات زیستمحیطی
-
5.
مؤلف : نوروزی اجیرلو، رضا ؛ جمالی، احسان ؛ عیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 250 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبمصرف کننده سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰمحیط زیستمحصولاتمحیطاستراتژیکدهامصرفکنندگانمحصولات سبزپژوهش
-
6.
كاتب مسؤول : باقری، هادی ؛ مؤلف : باغبان باغستان، احسان ؛ ناظمی، علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (19 صفحة - من 180 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خرید سبزمحصول سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰفعالیتهای زیستمحیطی
-
7.
مؤلف : شاهمرادی، مجید ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1399 - شماره 2 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:پایداربازاریابی سبزمحصول سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ
-
8.
كاتب مسؤول : حسینی کومله، مائده ؛ مؤلف : شکرپور، شهریار ؛
مجلة:پژوهشنامه فرهنگستان هنر»زمستان 1398 - شماره 19 (23 صفحة - من 95 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:برند پایداراکوبرندینگاکودیزاینهویت بصری پایداردیزاین پایدارﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ
-
9.
مؤلف : پيرايش، رضا ؛ كاتب مسؤول : عبدالهي، سهيلا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1398 - شماره 18 (جلد 2) (12 صفحة - من 44 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰدانش برند سبزنگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای سبزقصد خرید محصول سبز
-
10.
مؤلف : افشاری، رقیه ؛ صائب نیا، سمیه ؛ میرزامحمدی، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397 - شماره 8 (جلد دوم) (10 صفحة - من 122 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰبرچسب زیستیتبلیغات زیستی