کلمة المفتاح تأییدکنندۀ مشهور / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
كاتب مسؤول : حمیدیان پور، فخریه ؛ مؤلف : حیدری، زهرا ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 165 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به نفسمادیگراییخرید وسواسیتاییدکننده مشهورتمایل به مدسطح آگاهی
-
3.
مؤلف : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهمدلپژوهشتبلیغاتتأییدمحصول
-
4.
مؤلف : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 347 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
5.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 253 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهور
-
6.
كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛ مؤلف : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری
-
7.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ