کلمة المفتاح دستگاه خودپرداز / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : آقا قلیزاده سیار، علیرضا ؛ مؤلف : شیرازی، حسین ؛ ایزدیار، مهدی ؛ فتاح دماوندی، محمدمهدی ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»زمستان 1399 - شماره 47 التصنيف A (حوزه علمیه/ISC (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیداده کاویکنترل موجودیدستگاه خودپرداز
-
2.
كاتب مسؤول : تزوال، امیرحسین ؛ مؤلف : ابراهیمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»زمستان 1399، سال ششم - شماره 15 (24 صفحة - من 55 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نقدینگیروش ARDLدستگاه خودپردازبانک پاسارگاددستگاه پایانه فروش
-
3.
مؤلف : رفیعی، سودابه ؛ مدبر، سمیه ؛ كاتب مسؤول : آقامحمدی، زهره ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1399 - شماره 11 ISC (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شاخص قیمتدستگاه خودپردازجذب منابعسپردههای سرمایهگذاری مدت دار
-
4.
مؤلف : باقری طالقانی، ابراهیم ؛ افهمی، رضا ؛ چوپانکاره، وحید ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»زمستان 1397 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 103 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:دستگاه خودپردازافردنسافردنس چند سطحیمحصولات تعاملی عمومیکاربردپذیری محصولات
-
5.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ بهرامی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : زارع علمی، حمزه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1394 - شماره 21 (8 صفحة - من 61 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تلفن بانکدستگاه خودپردازهمراه بانکاینترنت بانکدستگاه پایانه فروش
-
6.
مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ رستگار نیا، فاطمه ؛ ابراهیمی، فهیمه ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»زمستان 1393 - شماره 8 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیشبکههای عصبیدستگاه خودپردازآریمابانک مهر اقتصاد
-
7.
مؤلف : مخبری، آزاده ؛ ندائی فرد، احمد ؛ صحاف، رباب ؛
مجلة:سالمند»پاییز 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 17 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:روش کیفیسالمنددستگاه خودپردازکاوش فرهنگی
-
8.
مؤلف : گیلانی نیا، شهرام ؛ موسویان، سید جواد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1388 - شماره 11 ISC (32 صفحة - من 103 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکمدل پذیرش فناوریدستگاه خودپردازپایانه فروشگرایش مشتریانبانکخدمات بانکداری الکترونیکیمشتریفناوری
-
9.
مؤلف : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز
-
10.
مؤلف : موغلی، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتلفن بانکدستگاه خودپردازمدل پذیرش تکنولوژیپایانه فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)