کلمة المفتاح رضایت / (466 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لطیفیان، مریم ؛ نوروزی، اکرم ؛ امیری قرقانی، لیلا ؛ حسین زهی، مینا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 66 (13 صفحة - من 221 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکنترل رفتاروالدینکودکانراهکار
-
2.
كاتب مسؤول : امید، فیروزالدین ؛ مؤلف : ذاکری، نیازمحمد ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»دی 1402 - شماره 67 (17 صفحة - من 86 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تدریسرضایتآزمونسنجشاندازه گیریارزیابی پیشرفت تحصیلیارزیابی برای تدریسارزیابی تدریسارزیابی از تدریس
-
3.
مؤلف : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
4.
مؤلف : شادمهری، علی ؛ كاتب مسؤول : مصلح، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریمشترریبازیابی خدمات
-
5.
كاتب مسؤول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ مؤلف : چقر، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : رزم خواه، یاسر ؛ مؤلف : گنجی پور، سید رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحة - من 561 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیقصدخرید مجددشرکت علی باباکیفیت اطلاعات
-
7.
مؤلف : حوت، فضل الرحمن ؛ حسن نژاد، محمد انور ؛ حسن نژاد، يحيي ؛ ريگي، سارا ؛ اسحقي، زهرا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1402 - شماره 55 (12 صفحة - من 171 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرضایتتعهد سازمانیمتغییرهای فرهنگی
-
8.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
9.
مؤلف : شکفته، راحله ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریبرند دانشگاهی
-
10.
كاتب مسؤول : صفایی، سعیده ؛ مؤلف : شاکری گلپایگانی، طوبی ؛ فرجیها، محمد ؛ اسدی، لیلا سادات ؛
مجلة:پژوهشنامه حقوق کیفری»بهار و تابستان 1402 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 143 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمطالعه تطبیقیتجاوز جنسیتفاسیر قضاییایران و نیوزیلندجنسینیوزیلندپروندهقضاییزنشاکیمتهمبـه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (150 مقالة)
- ب (76 مقالة)
- علمی-ترویجی (15 مقالة)
- الف (11 مقالة)
- بین المللی (9 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- B (7 مقالة)
- A (6 مقالة)
- C (4 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)