کلمة المفتاح رفتار کارکنان / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آریانپور، فاطمه ؛ صادقی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 605 إلی 615 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارکنانسکوت سازمانیارتباط کارکنان
-
2.
كاتب مسؤول : خلیلی، فاطمه ؛ مؤلف : لطیفی، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (9 صفحة - من 838 إلی 846 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت کارکنانرفتار کارکنانمسئولیت اجتماعی شرکتنگرش کارکنانکارکنان
-
3.
مؤلف : مؤمنی، اسکندر ؛ كاتب مسؤول : واعظی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات دفاعی استراتژیک»بهار 1401 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 5 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگسازمانیرفتار کارکنانعوامل درونسازمانیمحیط کار پلیسروابط بین سازمانی ناجاناجاپلیسسازمانیکارکنان نیروی انتظامیعوامل
-
4.
مؤلف : قاسمی اقدمی، مرتضی ؛ رحیمی نسب، علی ؛ پور علیزاده، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (14 صفحة - من 454 إلی 467 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ داﺧﻠﯽ ﮔﻤﺮك رﻓﺘﺎر ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﻣﻨﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﭘﺎداش ﻫﺎي ﮔﺴﺘﺮده.
-
5.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : بستان منش، آرش ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1400 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 24 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:فن آوری اطلاعاترفتار کارکنانریسک درک شدهداههای بزرگمقاومت در فنآوری
-
6.
مؤلف : رضایی نسب، محمد ؛ مصباحی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (12 صفحة - من 178 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية: مدیریت دانشمشتری مداری مدیریت ارتباط با مشتری رفتار کارکنان
-
7.
كاتب مسؤول : بختیاری، تقی ؛ مؤلف : رضازاده، اکبر ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 362 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار کارکنانارزش ویژه نامنماخودهمسانی ایدهآلآگاهینماتناسب سبک زندگیکیفیت فیزیکی
-
8.
مؤلف : رشیدی فرد، اصغر ؛ محمودی، افشین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحة - من 1069 إلی 1077 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بهسازی رفتار کارکنان
-
9.
مؤلف : حسینی، سیده کبری ؛ عبدی جمایران، علی ؛ موسوی میرکلایی، سید زمان ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 1020 إلی 1039 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیرفتار مدیرانرفتار کارکناننوآوری در خدماتنوآوری در بانک ها
-
10.
كاتب مسؤول : حق شناس قاضی محله، لیلا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 1295 إلی 1310 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارکنان رضایت مشتریسازگاری داخلی هویت برند قصد خرید وفاداری به برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)