کلمة المفتاح ظرفیت بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مالکي، ياسر ؛ كاتب مسؤول : دشت لعلي، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (26 صفحة - من 608 إلی 633 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انساني ظرفيت بازاریابي قابليت سنجش بازار قابليت مدیریت برند بيمه ایران
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : کنعانی طهرانی، شایان ؛ درویش، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریعملکرد نوآوریبازاریابی سازمانظرفیت بازاریابیعملکرد بازاریابی صادراتینوآوریبازاربازاریابی
-
3.
مؤلف : مختاری ملک آبادی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 328 إلی 340 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی قصد خرید مجدد ظرفیت بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)