کلمة المفتاح فروشگاه¬های آنلاین / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
2.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادبرندسازیبازاریابی اجتماعیفروشگاههای آنلاین
-
3.
مؤلف : میرگلوی بیات، امیرصادق ؛ شجاع سنگچولی، علی ؛ معماری، محمدحسین ؛ نسب حاجی، علی کاظم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، بهلول ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 191 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:ماتریس همبستگیتخمین قیمترگرسیون ابتکاریفروشگاههای آنلاینآهن آنلاین
-
4.
شناسایی عوامل موثر بر تقویت ارزش ویژه برند و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی(فروشگاه های آنلاین)
مؤلف : خان محمدی، امیرحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 641 إلی 652 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاههای آنلاین
-
5.
كاتب مسؤول : حیدری، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 107 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:خرید تفننیکیفیت وبسایتارتقای فروشاستفاده از کارت اعتباریفروشگاههای آنلاین
-
6.
مؤلف : فیضی، مریم ؛ رسولی، اسحق ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (14 صفحة - من 269 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافموفقیت تجاریفروشگاه¬های آنلاینروش تصمیمگیری چندمعیاره