کلمة المفتاح قابلیت سنجش بازار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : توسلی، مهسا ؛ توسلی، محبوبه ؛ کرمی، محمد ؛ الهی، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (14 صفحة - من 1297 إلی 1310 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانی مزیت رقابتی قابلیت سنجش بازار
-
2.
مؤلف : نوری، الناز ؛ کاکائی، حمید ؛ كاتب مسؤول : دامن کشیده، مرجان ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 التصنيف C (Azad University (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیدیمتلارتباط با مشتریقابلیت سنجش بازارکارکرد بازاریابی
-
3.
مؤلف : مالکي، ياسر ؛ كاتب مسؤول : دشت لعلي، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (26 صفحة - من 608 إلی 633 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انساني ظرفيت بازاریابي قابليت سنجش بازار قابليت مدیریت برند بيمه ایران
-
4.
كاتب مسؤول : اکبرزاده، نگار ؛ مؤلف : پیله وری سلماسی، دکتر نازنین ؛ سلیمانی، دکتر اعظم ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1398 - شماره 63 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 76 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت سنجش بازارقابلیت تطبیقپذیری و دوسوتوانی زنجیره تامینچابکی زنجیره تامین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)