کلمة المفتاح مدل WRFM / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 110 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 237 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیمدل WRFMشبکه عصبی کوهننتجزیه و تحلیل ارزش مشتریداد ه کاوی
-
2.
مؤلف : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 198 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویخوشهبندیتجزیه وتحلیل خوشهایتشخیص مغایرتمدل WRFMمشتریمشتریاناطلاعاتمدلمدیریت ارتباط با مشتریپژوهششاخص
-
3.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 223 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)