کلمة المفتاح نسل وای / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
2.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی