کلمة المفتاح ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ سبزعلی یمقانی، علی ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 53 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیGISTOPSISژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای
-
2.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 84 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار