کلمة المفتاح After / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Nooroddin، Seyed Mostafa ؛ Yadegarzadeh، Gholamreza ؛ كاتب مسؤول : Poushaneh، Kambiz ؛
مجلة:Educational Sociology»May 2023 - Number 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 210 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:Curriculumhuman resourcesAftersales serviceeducation developmentEfficient and Effective Management
-
2.
مؤلف : العرابی، فهد بن عبید بن عبدالله ؛
مجلة:جامعة ام القری (العلوم الشریعه و الدراسات الاسلامیه)»شوال 1441 - العدد 81 (70 صفحة - من 829 إلی 898 )
-
3.
مؤلف : فهد بن عبید بن عبد الله العرابی ؛
مجلة:جامعة ام القری (العلوم الشریعه و الدراسات الاسلامیه)»شوال 1440 - العدد 77 (70 صفحة - من 829 إلی 898 )
-
4.
مؤلف : ارمغان، نگار ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1395، جلد 3 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (11 صفحة - من 44 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمدیریت اطلاعاتدانش ضمنیخدمات پس از فروشنقص فنیماشین آلات خمکاری
-
5.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
6.
مؤلف : رهنمای رود پشتی، فریدون ؛ پورزمانی، زهرا ؛ باطنی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»تابستان 1392 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:عرضه عمومی اولیهنقدشونگی بازارهزینه مبادلاتبورس اوراق بهادار تهراننقدشوندگیقیمتنقد
-
7.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا