کلمة المفتاح building relationships with customers and National Plus branches / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، منیژه ؛ مالکی، مجتبی ؛ سعیدی، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (23 صفحة - من 1127 إلی 1149 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیپویایی بازارقابلیت سازمانیایجاد ارتباط با مشتری و شعب ملی پلاسبانک ملی ایرانقابلیتسازمانینوآوری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
ایجاد ارتباط با مشتری و شعب ملی پلاسمزیت رقابتیقابلیت سازمانیCompetitive Advantageپویایی بازارOrganizational CapabilityMarket dynamics