کلمة المفتاح clustering of consumers / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف: ب/ISC (23 صفحة - من 193 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح محصولات داخلیترجیح خودرو داخلیخوشهبندی مصرفکنندگانمقیاس خوشه بندی ترجیح محصولات داخلی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
clustering scale of domestic product preferencedomestic car preferencedomestic products preferenceترجیح خودرو داخلیترجیح محصولات داخلیخوشهبندی مصرفکنندگان
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)