کلمة المفتاح Context-Based Learning / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پنق، عبدالحکیم ؛ مؤلف : رجبلو، علی ؛ موحدفر، علی ؛
مجلة:پژوهش در آموزش شیمی»پاییز 1398 - شماره 3 (10 صفحة - من 43 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تدریسکتابهای درسییادگیری بر مبنای عملیادگیری زمینهمحورشیمیمعلمانکتابتدریس
-
2.
مؤلف : Chashko، Marina ؛
مجلة:Journal of Research in Applied Linguistics»Proceedings of the 6th International Conference on Applied Linguistics Issues (ALI 2019) July 19-20, 2019, Saint Petersburg, Russia التصنيف: عالمي/ISC (14 صفحة - من 50 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:Model United NationsContext-Based LearningIntegrative Educational TechniqueProfession-Oriented Foreign Language Teaching
-
3.
مؤلف : حسن پوردهکردی، علی ؛ كاتب مسؤول : مسعودی، رضا ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1394، دوره ششم - شماره 3 (8 صفحة - من 198 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادینگرشیادگیریرفتارCBL
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة توسعه آموزش جندی شاپور اهواز 1 |
مجلة پژوهش در آموزش شیمی 1 |
مجلة Journal of Research in Applied Linguistics 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (1 مقالة)