کلمة المفتاح Description and Analysis / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ناقد : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»پاییز 1402 - شماره 113 التصنيف: الف/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ابتداییتوصیف و تحلیلبرنامهریزیدرسیبرنامهدرسیمبانی برنامهریزیدرسینقد
-
2.
كاتب مسؤول : قنبری، صباح ؛ ناقد : ورفی نژاد، ایرج ؛
مجلة:تاریخ نگری و تاریخ نگاری»بهار و تابستان 1402 - شماره 31 التصنيف: ب/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:توصیف فربهتوصیف و تحلیلحسن حضرتیچگونه و چراوظیفۀ مورخان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی 1 |
مجلة تاریخ نگری و تاریخ نگاری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
توصیف و تحلیلcurriculum developmentمبانی برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسیThe task of historianscritiqueHasan HazratiFoundations of Curriculum DevelopmentCurriculumوظیفۀ مورخانThick descriptionبرنامه درسیحسن حضرتی.توصیف فربهHow or whyچگونه و چرانقدآموزش ابتداییprimary Education