کلمة المفتاح E-Commerce / (186 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ممدوح شحاتة، محمد ؛
مجلة:کلية الدراسات الإسلامية والعربية للبنات بدمنهور»السنة 2025، یونیو - العدد 1 (56 صفحة - من 478 إلی 533 )
الکلمات المفتاحية:شرکة امازوناستراتیجیة البیعالتجارة الالکترونیة
-
2.
كاتب مسؤول : Sotoudehnia Korani، Salman ؛ مؤلف : Arabi، Hossein ؛ Nazari، Najme ؛
مجلة:Cyberspace Studies»July 2025, Volume 9 - Number 2 (14 صفحة - من 415 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:E-CommerceTrade Facilitationbusiness managementEconomic TransformationInflation Impact
-
3.
نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود
مقالةمؤلف : مسعودفر، فرزانه ؛ ترابی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یگانگی، سیدکامران ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1404- شماره 39 التصنيف: الف/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتمایل به خریدخرید آنلاینخریداراننرم افزارهای اجتماعیاسنپفود
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، فاطمه ؛ مؤلف : یزدانی، پریسا ؛ فیض، محمد رسول ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1404 - شماره 14 (24 صفحة - من 333 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت افزودهپاسخهای رفتاریپاسخهای شناختیتجارت الکترونیکپاسخهای عاطفی
-
5.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سیدرضا ؛ مؤلف : دانشور، مریم ؛ کشاورز هدایتی، سالار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1404 - شماره 57 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شاخصهای کلیدی عملکردبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواصنعت تجارت الکترونیک
-
6.
كاتب مسؤول : كريمي، كيهانه ؛ مؤلف : محمودي رناني، الهه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی»بهار 1404 - شماره 8 (18 صفحة - من 66 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیتجارت الکترونیکشرکتهای کوچک و متوسطقابلیتهای پویا
-
7.
مؤلف : رضایی، نگار ؛ حسینی، سیدفرهاد ؛ خسروی، احسان ؛ كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1404 - شماره 40 التصنيف: ب/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:خرید الکترونیکیروش فراترکیبعوامل موثر بر شکلگیری تجربه مشتریتوسعه کارآفرینتجربه مشتری
-
8.
مؤلف : مرادبیکی، پردیس ؛ كاتب مسؤول : بصیری، علیرضا ؛
مجلة:پردازش علائم و دادهها»بهار 1404 - شماره 63 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیشبکههای اجتماعیپیامرسانروش مبتنی بر یادگیری عمیقتشخیص درخواست
-
9.
كاتب مسؤول : حیدری هراتمه، مصطفی ؛ مؤلف : ترابی، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»بهار 1404 - شماره 21 (16 صفحة - من 112 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:سرقت هویتاعتماد درک شدهتجارت الکترونیکیقصد خریدعملکرد عملیاتی
-
10.
كاتب مسؤول : Gerami، Mohsen ؛ مؤلف : Yazdanian، Vahid ؛
مجلة:Applied management and Agile Organisation»March 2023, Volume 5 - Number1 (4 صفحة - من 1 إلی 4 )
الکلمات المفتاحية:E-loyaltyE-Commercebrand loyaltyOnline loyalty
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (51 مقالة)
- علمی-پژوهشی (20 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- بین المللی (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)