کلمة المفتاح بازاریابی محتوا / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سیدرضا ؛ مؤلف : دانشور، مریم ؛ کشاورز هدایتی، سالار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1404 - شماره 57 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شاخصهای کلیدی عملکردبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواصنعت تجارت الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : ابوالحسنی ابرغان، فاطمه ؛ مؤلف : داداش کریمی، یحیی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1404، دوره هشتم - شماره 101(جلد دوم) (17 صفحة - من 204 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتوابازاریابی وابستهرفتار خرید مصرفکنندگانبازاریابی تلفن همراهاستراتژیهای تحول دیجیتال
-
3.
ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران
مقالةمؤلف : مظفری، سوما ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز1403، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف: ب/ISC (17 صفحة - من 89 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری شهریتحلیل تمرسانههای اجتماعیبازاریابی محتواگردشگریبازاریابیبازاریابی محتواییتوسعه گردشگری
-
4.
مؤلف : دکامینی، فاطمه ؛ نوالی میر، محسن ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1403 - شماره 14 (20 صفحة - من 242 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:عکاسیبازاریابی محتوادیجیتال مارکتینگعکاسی تبلیغاتیمحتوابازاریابیتبلیغاتیعکسمحصولمشتریتصاویر
-
5.
مؤلف : سلیمانی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف: عالمي (28 صفحة - من 1032 إلی 1059 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتجارت الکترونیکتوسعه بازارشبکه های اجتماعیبازاریابی اینترنتیشرکت های تولیدیبرندینگبازاریابی محتوابهینه سازی موتورهای جستجو
-
6.
مؤلف : ناطقی، مهدیس ؛
مؤتمر:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (14 صفحة - من 3873 إلی 3886 )
الکلمات المفتاحية:بازرگانی خارجیبازاریابیبازرگانیبازاریابی رابطهمندبازرگانی داخلیرسانههای اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازارتجاریتولیدمعاملاتخدماتمصرفکنندهمحصول
-
7.
مؤلف : احمدی، مجید ؛ قره داغی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:زن و جامعه»تابستان 1403، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف: A/ISC (11 صفحة - من 68 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:دینداریبازاریابی محتواآگاهی از مداثربخشی ادراک شده مصرف کنندهقصد خرید محصولات حجاب
-
8.
كاتب مسؤول : عیسوی، هیرو ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»تابستان 1403 - شماره 17 التصنيف: ب (12 صفحة - من 40 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتواتحلیل تم (مضمون)شهر تهرانگردشگری
-
9.
مؤلف : قهرمان زاده، نسترن ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سید عبدالله ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1403 - شماره 46 التصنيف: ب/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشمشارکت مشتریشبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوا
-
10.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 التصنيف: A+ (15 صفحة - من 104 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتوابازاریابیرویکرد کیفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)