کلمة المفتاح family communication patterns / (54 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالحی چلچه، قاسم ؛ كاتب مسؤول : فقیهی، علی نقی ؛
مجلة:پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده»پاییز 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 9 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهخودکارآمدی تحصیلیمدل مسئولیتپذیریسبکهای فرزندپروری ادراکشده
-
2.
مؤلف : علیزاده، محسن ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ كاتب مسؤول : عالیپور بیرگانی، سیروس ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1402 - شماره 107 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 304 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهسرزندگی تحصیلیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
3.
كاتب مسؤول : Kordmirza، Ezzatollah ؛ مؤلف : Bakhtyari Renani، Azam ؛ Agahheris، Mojgan ؛
مجلة:Iranian Distance Education Journal»Summer&Autumn 2023, Volume 5 - Number2 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:family communication patternsEducational self-regulationEducational conflict
-
4.
كاتب مسؤول : مافی، زهرا ؛ مؤلف : هواسی سومار، ناهید ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1402 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلینوجوانان.الگوهای تعاملی خانوادهوابستگی به شبکههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : توکلی، نغمه ؛ دهرویه، شهربانو ؛ كاتب مسؤول : توکلی، نجمه ؛
مجلة:روان سنجی»بهار 1402 - شماره 44 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیدانش آموزانسبکهای هویتالگوهای ارتباطی خانواده
-
6.
مؤلف : رفیعی فرد، مرضیه ؛ نیکدل، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : تقوایی نیا، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادههیجان تحصیلیهویت تحصیلی
-
7.
مؤلف : مسعودی زا د، مژگان ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1401، دوره هشتم - شمار3 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهاضطراب مدرسهشایستگی ادراک شدهدانشآموزانخانوادهاضطراب امتحانادراک شایستگیاجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : چالمه، رضا ؛ مؤلف : ارجمندی، خدیجه ؛
مجلة:پژوهش های میان رشته ای زنان»پاییز 1401 - شماره 3 (19 صفحة - من 55 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:مادرانتابآوریحمایت اجتماعی ادراک شدهذهن آگاهیکودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجهاختلالات یادگیری و عادی.کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالیاختلال بیشفعالینقص توجهاختلالات یادگیریمادران کودکان عادیعادی
-
9.
كاتب مسؤول : گراوند، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»تابستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهگرایش به رفتارهای پرخطراضطراب کرونانارسایی کنشهای اجراییمصرف مواد مخدرشنودمدل
-
10.
كاتب مسؤول : تقوایی یزدی، مریم ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریدانشآموزانهوش هیجانیالگوهای ارتباطی خانواده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)