کلمة المفتاح Fuzzy Axiomatic Design / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Kadhim Allithaway، Mohammed Hussein ؛ Fathi، Mohammad Reza ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی التصنيف: ملی (6 صفحة - من 965 إلی 970 )
الکلمات المفتاحية:Marketing StrategyFuzzy Axiomatic DesignMultiple criteria decision-making
| مجلة (عدد المقال) |
|---|
| مؤتمر کنفرانس الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار 1 |
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)