کلمة المفتاح Fuzzy Delphi Method / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
كاتب مسؤول : منصوری، حسین ؛ مؤلف : غفورنیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف: ب/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
کلمات المفتاح ذات الصلة
روش دلفی فازیدلفی فازیروش بهترین ـ بدترینFuzzy Analytical Hierarchy Processروش بهترین ـ بدترین فازیصنعت بانکداریIranbanking industryتکنیک دلفی فازیسرمایهگذاریPerformance indicatorEntrepreneurshipPharmaceutical Companiesتحلیل سلسله مراتبی فازیفرآیند تحلیل سلسله مراتب فازیشهر هوشمندFood Industryشرکت های داروسازیبرنامهریزی منابع انسانیتوسعه پایدارمدل سازی معادلات ساختاریFuzzy best-worst methodCompetitive PowerCompetitivenessSmart City
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)