کلمة المفتاح self regulated metacognitive learning strategies / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خجسته عباسی، فرزانه ؛ یونسی، سید جلال ؛ كاتب مسؤول : تاروردی زاده، هاجر ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز 1402، دوره 4 - شماره 7 (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیری شناختیپایستگی تحصیلیفراشناختی خودتنظیمی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
Academic BuoyancyCognitive Learning Strategiesراهبردهای یادگیری شناختیفراشناختی خودتنظیمیپایستگی تحصیلی