کلمة المفتاح teaching challenges / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهنام، فاطمه ؛
مجلة:مجله اختلالات جنسی و روانشناختی(روانشناسی مرضی با تاکید بر اختلال های جنسی)»فروردین و اردیبهشت 1404، دوره سوم - شماره 1 (19 صفحة - من 22 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهای نوینآموزش زبان فارسیعصر دیجیتالچالشهای تدریسمعلمان ادبیات
-
2.
مؤلف : مومنی، آزاده ؛ بردبار، مریم ؛ كاتب مسؤول : کارشکی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1403 - شماره 39 التصنيف: ب/ISC (22 صفحة - من 197 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسییادگیری خودتنظیمیادراک معلمانچالشهای تدریسمعلماندانشآموزانآموزشدانشکد
-
3.
مؤلف : Askarpour، Anis ؛ Ganji، Mansour ؛ كاتب مسؤول : Hayatolain، Sahar ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2024 - Number 33 التصنيف: ب/ISC (23 صفحة - من 74 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:Teaching experienceteaching challengesClassroom observationAge levelsILI institute
-
4.
اثر چالشهای تدریس بر رفتارهای ضد تولیدی معلمان تازه کار با میانجیگری استرس شغلی و گرانباری نقش
مقالةمؤلف : کرد، عبدالکبیر ؛ كاتب مسؤول : ناستی زایی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1402 - شماره 71 التصنيف: الف/ISC (20 صفحة - من 233 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:استرس شغلیگرانباری نقشمعلمان تازه کارچالشهای تدریسرفتارهای ضد تولیدی معلم
-
5.
كاتب مسؤول : معروفی، یحیی ؛ مؤلف : امیری، پاکزاد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1402 - شماره 78 التصنيف: A/ISC (23 صفحة - من 82 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارب زیستهچالشهای تدریسمعلمان دورة ابتداییکلاسهای چندپایهکلاسهای دو زبانه
-
6.
كاتب مسؤول : ریحانی، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف: ب/ISC (23 صفحة - من 210 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:تدریسآموزش و پرورش ایرانچالشهای تدریسآموزشآموزش و پرورشچالشمعلماندلفیشناساییدانشآموزان
-
7.
مؤلف : Khalili، Sadegh ؛ كاتب مسؤول : Tahririan، Mohammad Hassan ؛
مجلة:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 التصنيف: ب/ISC (30 صفحة - من 365 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyESPNeeds AnalysisMedical Studentsteaching challenges
-
8.
كاتب مسؤول : Anjomshoa، Leila ؛ مؤلف : Hadadnarafshan، Mehri ؛
مجلة:Comparative Education»Autumn 2018, Volume 1- Number 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 112 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:Teaching professionteaching challengesteacher performance
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)