کلمة المفتاح transformative learning / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Farmoudi، Shiva ؛ Rabi، Ali ؛ كاتب مسؤول : Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجلة:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2025 - Number 53 ISC (12 صفحة - من 187 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعییادگیری بزرگسالانچت- GPTیادگیری تحول آفرینtransformative learningartificial IntelligenceAdult LearningChat-GPT
-
2.
مؤلف : Yazdankhah، Jalil ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ Asadollahfam، Hassan ؛ كاتب مسؤول : Behin، Bahram ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 التصنيف: ب/ISC (15 صفحة - من 194 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:critical thinkingProfessional developmentteacher educatorstransformative learning
-
3.
مؤلف : Ghofrani، Pirouz ؛ Farhangi، Aliakbar ؛ Isaai، Mohd. Taghi ؛ Ghofrani، Talayeh ؛
مجلة:Cyberspace Studies»Summer and Autumn 2021، Volume 5 - Number 2 (30 صفحة - من 85 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:transformative learningMedia persuasionPersuasive Technologiesliminal spacePACT model of transformative persuasionthreshold concept
-
4.
مؤلف : وحیدی، زهرا ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ ایزدی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»تابستان 1400 - شماره 63 التصنيف: C (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری تحولیمحیط یادگیرینظریه داده بنیاددوره دوم متوسطه
-
5.
مؤلف : اخوان تفتی، مهناز ؛ كاتب مسؤول : رجبپور عزیزی، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»زمستان 1398 - شماره 42 التصنيف: A/ISC (15 صفحة - من 47 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری دگرگونسازعوامل بازگشت به تحصیلزنان
-
6.
كاتب مسؤول : براری، راحله ؛ مؤلف : اخوان تفتی، مهناز ؛ محسن پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»زمستان 1398 - شماره 61 التصنيف: الف/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوفرایند شناختییادگیری دگرگونسازرویداد راه اندازفرایند انتقادی اجتماعیپیامد یادگیری دگرگونساز