کلمة المفتاح Word-of-mouth advertisement / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : هادیانفر، نیلوفر ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 721 إلی 743 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازیتصویر مقصدقصد بازدیدبازاریابی مقصدقصد توصیه دهانبهدهانگردشگریقصدمقصدتکنولوژیاطلاعاتتکنولوژی واقعیت مجازیبازدید
-
2.
كاتب مسؤول : Eghbal، Mohammad Reza ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Summer and Autumn 2018, Volume 3 - Number 2 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:Word-of-mouth advertisementclients' responsesTie strengthProtest intentionExit intentionLoyalty intention