پاییز 1397 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science)
-
مؤلف : موسیپور، نعمتاله ؛
(4 صفحة - من 1 إلی 4 )
-
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور
مؤلف : خروشی، پوران ؛ نصر اصفهانی، احمد رضا ؛ میرشاه جعفری، ابراهیم ؛
(40 صفحة - من 5 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیبرنامه درسیتربیت معلمشایستگیدانشگاه فرهنگیان
-
مؤلف : قاسمی، مریم ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ حاجی حسین نژاد، غلامرضا ؛ حسینی خواه، علی ؛
(28 صفحة - من 45 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی عمل فکورانهاستاد تربیتمعلمالگوی برنامه درسی
-
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ صابری، مریم ؛ سلیمی، قاسم ؛ نوری، نوشین ؛
(34 صفحة - من 73 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتدریس ماهیت علمشایستگیهای حرفه ای معلمان
-
مؤلف : مهدیزاده تهرانی، آیدین ؛ عصاره، علیرضا ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛
(32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تربیت معلمآموزش هنرالگوی مفهومیمعلم هنرطراحی الگوصلاحیتهای معلمی
-
مؤلف : فتحی، معصومه ؛ سعیدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛
(28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی حرفهای معلمدانشآموختگان دانشگاه فرهنگیانبرنامه درسی موضوعی تربیتیبرنامه درسی عمومی
-
مؤلف : رستگاری، نرگس ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ ناطقی، فائزه ؛
(30 صفحة - من 167 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:آموزش بالینیدانشجومعلمقضاوت بالینیتجویز مداخله گرای تشخیصینظارت بالینی