پاییز 1393 - شماره 18
-
مؤلف : طلوعی اشلقی، عباس ؛ ناظمی، جمشید ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : احتشام راثی، رضا ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین معکوسبرنامه ریزی تولیدکنترل موجودیبرنامه ریزی آرمانیالگوریتم ژنتیک
-
مؤلف : حیدر زاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : رئیس روحانی، فرشته ؛
(10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عوامل جمعیت شناختیترجیح برندتمایل به خریدمصرف تجملیدرک از برند لوکستصویر ذهنی از کشور خاستگاه
-
مؤلف : زندحسامی، حسام ؛ كاتب مسؤول : پروینچی، شیما ؛
(8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزرفتار خرید سبزتئوری رفتار برنامهریزی شدهقصد خرید سبزمصرفکننده سبز
-
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ كاتب مسؤول : همتی، امین ؛
(10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریایران خودروشهرت شرکتارزشهای مصرف
-
مؤلف : فیروزآبادی، علی خاتمی ؛ صالحی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : طاهری، فاطمه ؛
(8 صفحة - من 41 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم گیری خریدتصویر ذهنی شرکتبرنامه های وفاداری
-
مؤلف : مدیری، محمود ؛ رنگریز، حسن ؛ كاتب مسؤول : شکیبایی ثابت، معصومه ؛
(14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چند معیارهفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکارکنان دانشیتسهیم دانشتاپسیس فازی
-
كاتب مسؤول : حضرتی، مرتضی ؛ مؤلف : معمارزاده تهران، غلامرضا ؛
(8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:عناصر مدیریتیاخلاقیات-رهبری اخلاقیعناصر فردیمدل مفهومی
-
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، سوده ؛
(10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده