پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University)
-
مؤلف : چنکشی، صدف ؛ حسینی غنچه، سید جلال الدین ؛ كاتب مسؤول : غفاری اشتیانی، پیمان ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنینگرش به خرید آنلاینتمایل به خرید آنلایناعتماد در خرید آنلاینخدمات مشتری در خرید آنلاینراحتی در خرید آنلاین
-
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
(20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سفرقصد خریدنگرش مشتریانارزشهای لاکچریتصویر غذا
-
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
(26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : تهم، مرضیه ؛
(18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد سازمانارتباطات بازاریابی
-
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
(26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تعهد کارکنانبازاریابی داخلینگرش کارکنانابعاد بازاریابی داخلیشهرداری زنجان
-
مؤلف : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
(16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد
-
مؤلف : باقری کهیش، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
(16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی